Přejdi na obsah Přejdi na navigaci

ÚvodS čím vám pomůžemeÚspěšnější marketing

Úspěšnější marketing

Trh je přesycen reklamou a dělat efektivní marketing je čím dál větší výzvou. Reklamu je nutné cílit na mikrosegmenty nebo nejlépe jednotlivé zákazníky, při současném snižování nákladů a zvyšování návratnosti investic. To vyžaduje detailní informace o chování a preferencích potenciálních klientů, využívání stávajících kampaní obchodníky a dalších souvisejících oblastech.

 

Plánování

360° pohled na zákazníka

Pro porozumění svým zákazníkům potřebujete komplexní přehled o jejich chování. Znalosti toho, jaký zisk nebo ztrátu vám přináší, co kupují, využívají nebo reklamují, jak s vámi komunikují, co o vás píší na sociálních sítích, jak reagují na reklamní emaily a další vám umožní přesně cílit reklamu. Tím maximalizujete její efektivitu a návratnost investic. Vyžádat více informací.

 

Alokace

Hodnocení efektivity marketingových kampaní

Schopnost měřit průběh a výsledky marketingových akcí a reagovat na ně je základem efektivního řízení. Pomůžeme vám automatizovat sběr a spojování dat o nákladech a prodejích, aktivitách obchodníků, reakcích na kampaně, dat ze sociálních sítí a dalších zdrojů. Zjistíte, které kampaně fungují a stojí za to do nich dále investovat, případně které včas změnit nebo zastavit. Vyžádat více informací.

 

Analýza nákupního koše

Analýza nákupního koše

Pomocí statistické analýzy dat vám pomůžeme zjistit, jak se prodeje produktů vzájemně ovlivňují, co se vyplatí dát do akce, abyste prodali zboží s vysokou marží, jak organizovat umístění zboží v regálech nebo co v e-shopu zákazníkům doporučit a usnadnit jim rozhodování. Budete schopní lépe cílit kampaně, vytvářet efektivní reklamní materiály a zároveň snížit náklady na marketing. Vyžádat více informací.

 

Chci více informací o využití Business Intelligence pro úspěšnější marketing

Chci vědět více